redes sociales

Un concejal de Compromís se desnuda en internet por una apuesta

Comentó que el problema de la infrafinanciación de la Comunitat no lo plantearían los candidatos a la presidencia del Gobierno en el debate de Atresmedia y que si lo hacían se haría una foto a lo 'Paco León".

El concejal de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha subido a una red social una fotografía con un desnudo parcial tras perder una apuesta.
El concejal de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha subido a una red social una fotografía con un desnudo parcial tras perder una apuesta.
Instagram/@perefuset

El concejal de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha subido a una red social una fotografía con un desnudo parcial después de perder una apuesta, ya que en la mañana del martes comentó que el problema de la infrafinanciación de la Comunitat no lo plantearían los candidatos a la presidencia del Gobierno en el debate de Atresmedia y que si lo hacían se haría una foto a lo 'Paco León".

Como quiera que en la parte final del debate televisivo del martes tanto Pablo Iglesias, en un primer momento, como Pedro Sánchez, a continuación, sacaron a colación la necesidad de una reforma del sistema de financiación autonómica para resolver el desequilibrio financiero que sufre la Comunidad Valenciana respecto a otras autonomías españolas, Fuset perdió la apuesta que él mismo había planteado en las redes sociales.

En consecuencia, esta tarde, en su cuenta de Instagram, Pere Fuset ha publicado una foto en la que el concejal aparece desnudo, sosteniendo una pancarta (que oculta sus partes íntimas) con el lema "Por un trato justo" y con el logotipo de Compromís.

Ver esta publicación en Instagram

No he perdut cap aposta però només amb humor es poden dir les coses serioses i el problema del finançament injust que patim valencians i valencianes ho és i molt. D'un #finançamentjust depenen la sanitat, l'educació, les carreteres i els transports públics dignes que mereixem; també les beques, el dret a una casa, el medi ambient i la cultura; la defensa de la igualtat i la creació de treball; la justícia o la participació democràtica. En definitiva, la teua qualitat de vida i perspectives de futur passen per acabar amb el maltracte que rebem històricament dels governs centrals de Madrid. Perquè els servicis públics es sostenen amb diners i no amb cromos de fútbol... i perque si en alguna cosa tots els experts estan d'acord és què som el territori pitjor tractat d'Espanya. Anit, després de quasi 4 hores i mitja de debats, el problema valencià aparegué de refiló durant poc més de 5 segons - (i gràcies!) - tapat, de nou, per discursos crispats què poc a vore tenen amb la qualitat de vida de les persones. Però la brevíssima aparició no suposà cap proposta per a un problema que afecta a la vida de 5.000.000 de persones. Però tinc paraula i no em conforme amb una trista referència fugaç. Per això la foto promesa - de moment - es queda així. La faig desitjant que els valencians i valencianes permeten a #Compromís garantir el suport a un govern plural i progressista que garantisca també el #TracteJust que mereixem. Perquè si Pedro Sánchez necessita els vots de Compromís exigirem un pacte ben claret que solucione una reivindicació històrica que ara tenim l'oportunitat d'aconseguir votant Compromís el pròxim diumenge i què ens farà #imparables per aconseguir allò que mereixes. Jo ja he complit per hui. I tu? Amb un somriure! Amb Compromís! ;)

Una publicación compartida de Pere Fuset (@perefuset) el

Junto a la fotografía, Fuset ha comentado que no ha perdido ninguna apuesta porque "la brevísima aparición (del tema en el debate) no supone ninguna propuesta para un problema que afecta a la vida de cinco millones de personas" de la Comunidad Valenciana.

El concejal indica a continuación que "tiene palabra" y, aunque no se conforma con una triste referencia fugaz, "la foto prometida -de momento- queda así, y la hago deseando que los valencianos y valencianas permitan a Compromís garantizar un gobierno plural y progresista que garantice el trato justo que merecen".

Comentarios
Debes estar registrado para poder visualizar los comentarios Regístrate gratis Iniciar sesión